1 Kasım 2012 Perşembe

KAHVALTI MEKANLARI İÇİN ÖNERİLER


Yepyeni bir ay güneşli bir günle bize merhaba dedi bile. Tüm sevdiklerinize darısı başına inşallah dediğiniz güzel günler geçirmeniz dileğiyle..

Beni tanıyanlar bilir, kahvaltı benim için en sevdiğim öğündür. Ancak, tüm hafta çalışıyor olduğum için, kahvaltıları bir tostla geçiştirmek zorunda kalıyorum. O yüzden de hafta sonu kahvaltıları benim için ayrı bir önem arz ediyor :) Bugün de en çok kahvaltı yapmak için uğradım mekanlardan bahsetmek istedim.

Öncelikle Nakkaştepe'deki Messt. Müthiş manzarası ile hafta sonu açık büfe kahvaltı servisiyle favorilerim arasında. Normalde açık büfe kahvaltı yerine serpme kahvaltı tercih edenlerdenim ama mekan o kadar güzel ki biraz stresten uzaklaşmak ve arkadaşlarla hoşça vakit geçirmek istiyorsam ilk aklıma gelen yerler arasında oluyor. Üstelik mescidi de var :) Avrupa yakasında oturmama rağmen sıklıkla gittiğim yerler arasındadır.
MESST

Emirgan'daki Taş Kahve' de sevdiğim mekanlar arasında.  Enfes boğaz manzarasıyla huzurlu bir kahvaltı yapmak istiyorsanız mutlaka gidin derim. Serpme kahvaltı şeklinde olan servis hızlıdır ve garsonlar ilgilidir.
Sıcak, keyifli ve samimi bir yer arıyorsanız adres Taş Kahve :) Suflesi de başarılıdır, tavsiye ederim.

                                                                                                 TAŞ KAHVE



Diğer sevdiğim mekanlardan biri yine Emirgan'daki Fincan. Sımsıcak, çok güzel kahvaltı yapılacak mekanlardan biridir. Serpme kahvaltı şeklindedir , sunumları ve kalitesi şahanedir.
FİNCAN


 Hisar'daki Lokma'yı artık duymayan yoktur herhalde. Serpme kahvaltısını sevdiğim mekanlar arasındadır. Çalışmaya başlamadan önce hafta içi gezme imkanım olduğu için sık sık uğrardım buraya. Ancak çalışma hayatından sonra sadece cumartesi ve pazar çıkabildiğim için ki bazen cumartesi bile çalışıyorum ve Lokma hafta sonu inanılmaz kalabalık oluyor, bir şeyler yiyebilmek için yaklaşık yarım saat falan sıraya girip kuyrukta beklemeniz gerekiyor. Bu durumdan hoşlanmadığım için artık kahvaltı için çok tercih edemiyorum burayı. Ama manzara bakımında on numara yerler arasındadır. Özellikle tatil günlerinde gidecekseniz de çok erkenden gidip yer ayarlamanız gerekir :)


LOKMA


OBA da manzara bakımından en sevdiklerim arasında. Köprü tam karşınızda ve balıklar ayağınızın altında :)  Burayı genellikle sakinlik istediğim zamanlar tercih ederim. Hafta sonu kahvaltısı açık büfe şeklindedir, önceden çok sık giderdim ama dediğim gibi açık büfe kahvaltıları çok tercih etmediğim için Oba'ya artık bir şeyler içmek ya da yemek yemek için gidiyorum. Hizmet kalitesi noktasında ise çok fazla yorum yapmak istemiyorum, anlamışsınızdır :)
OBA
Yazılabilecek belki çok mekan var ama ben en çok severek gittiğim yerleri yazmak istedim.
Peki ya siz en çok nerelere gidiyorsunuz, tavsiye edebileceğiniz yerler var mı ? :)

Hazır hafta sonu yaklaşırken de yorumlarınızı bekliyorum :)

Sevgilerle..


6 yorum:

  1. kahvaltı mekanlarını çok severim...
    eşimle brucha gideriz....
    yeni mekanları görünce çok hoşuma gitti canım...

    özellikle emirganda taş kahve gitmeyi çok istiyorum...

    benim favori mekanım Üsküdar fehti paşada Dilruba restourant..
    Maltepe de ünlüer gurme restourant
    çamlıca da bambi cafe
    daha çok varda sıklıkta gittiğim bunlar...


    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle denemelisin :) Anadolu yakasında çok fazla mekan bilmem ama Dilruba'yı biliyorum canım, manzara ve kahvaltı bakımından orası da güzeldir :)

    YanıtlaSil
  3. başka bir şehirde yaşıyorum ama belki yolum düşer diye aklıma not ettim. Teşekkürler öneri için.

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim, İstanbul'a gelirseniz, gitmenizi tavsiye edebileceğim mekanlar :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Zeynepcım...
    Benımde en sevdıgım ögündür kahvaltı. Arkadaslarımla,aılemle yada nısanlımla ister evde ister dısarda kahvaltı planları yapmaya bayılırım :) İstanbula geldıgımde benımde favorı mekanım Tas Kahvedır.Manzarası olsun,denız havası olsun cok güzel :) Bu yapmıs oldugun post bana da ılham verdı bende Bursadakı favorı mekanlarımı blogumda paylasmak ıcın kollarımı sıvamaya baslamalıyım :)
    Sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :)
      Özenle hazırlanmış ve havası manzarası güzel olan kahvaltılara bayılıyorum ben de :)Fikir olsun diye paylaşmak istemiştim :)
      Bursa'yı pek bilmiyorum ama iyi düşünmüşsün :)
      Sevgiler..

      Sil

Bunlar da ilginizi çekebilir :)